Zasady
współpracy

Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, to masz pewność, że Twoje dane są ściśle chronione i objęte tajemnicą zawodową radcy prawnego.
Ich bezpieczeństwo jest naszym najwyższym priorytetem. 

Poniżej przedstawiamy typową ścieżkę współpracy:

Kontaktujesz się z nami w preferowanej przez Ciebie formie. Umawiamy się na spotkanie. Możemy zaprosić Cię do kancelarii, możemy dojechać do Ciebie lub spotkać się w innym preferowanym przez Ciebie miejscu. Niemniej chętnie pokażemy Ci gdzie i w jaki sposób pracujemy. Trzeba się poznać, aby sobie zaufać.

1
Kontakt
>

Spotkanie zaczynamy od zawarcia z Tobą tzw. umowy NDA (ang. Non-Disclosure Agreement). Jest to nic innego jak umowa o zachowaniu przez nas w poufności wszystkich danych dotyczących Twojej osoby. Właśnie od niej zaczynamy współpracę, ponieważ chcemy abyś miał 100% pewności, że troska o bezpieczeństwo informacji na Twój temat jest dla nas najwyższą wartością. Pamiętaj, że jesteśmy związani ustawową tajemnicą radcy prawnego, więc złamanie przez nas tej umowy może się dla nas skończyć fatalnymi skutkami, z usunięciem z zawodu na czele. Dopiero po podpisaniu tej umowy zaczynamy rozmowę na Twój temat. Wcześniej nie chcemy o Tobie niczego wiedzieć.

2
Zawarcie umowy NDA
>

To najważniejsza część naszej współpracy. Opowiadasz nam o sobie, swojej rodzinie i swoich celach i potrzebach. Oczywiście, mówisz nam tylko tyle ile chcesz. Nie będziemy niepokoić Cię niezręcznymi pytaniami.

3
Rozmawiamy o Twoich potrzebach
>

w zależności od zgłoszonych przez Ciebie potrzeb i oczekiwań możliwie szybko wrócimy do Ciebie z propozycjami rozwiązań. Co możemy dla Ciebie zrobić? Więcej na ten temat znajdziesz w części strony dotyczącej oferty.

4
Proponujemy rozwiązania
>

Jeśli sobie życzysz, możemy na bieżąco służyć Ci radą. Wszystko zależy od zakresu pomocy, którego oczekujesz.

5
Bieżąca współpraca